zondag 17 november 2013

Voorbereiding e-cursus

De voorbereidingen voor de
zijn op gang gekomen.
Van de week al het papierwerk uitgeprint en doorgelezen.
Het borduurkatoen besteld via internet, de grote lap linnen
opgezocht in mijn voorraad en het rolletje linnen 
twee weken geleden gekocht op de Kreadoe.

Zet ik alles net op de foto, zie ik dat ik wit garen heb
en de stof ivoor is. Snel maar even het juiste garen besteld.

Nu nog even kijken of ik ga werken op de 14 draads Belfast
of de 16 draads Newcastle.

Van de week een kopje thee wezen drinken bij 
mijn vriendin Wendy om te kijken naar de vorderingen
Bleek dat zij ook de e-cursus heeft besteld.
Wat leuk, kunnen we elkaar helpen !

Heb alleen even niet zoveel tijd.
Druk met decemberdingen......





4 opmerkingen:

  1. leuk om samen te werken met je vriendin!! Ik 'behelp' me gewoon met medebloggers......;)! Maar dat is ook zeker de moeite waard!!
    En ga je nog niet aan de cursus beginnen, lees ik toch over je andere dingen!!! Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hier zijn ook nog veel december dingen, gelukkig loopt het werk niet weg.
    Geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tenminste als je kunt beslissen welke stof en garen je gaat gebruiken. Het wordt wel fijntjes met 14 of 16. Succes en veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een leuke cursus. De voorpret is ook al tof he, alles bij elkaar zoeken...

    BeantwoordenVerwijderen