vrijdag 25 oktober 2013

Knoop doorgehakt

De knoop is doorgehakt, de kogel is door de kerk....

Ik heb mezelf opgegeven voor de e-cursus
van Margreet Beemsterboer.

Ik heb vandaag betaald en nu is het afwachten....

Heel lang heb ik nagedacht...
" Zal ik de e-cursus gaan doen ? Heb ik er tijd voor ? 
Wanneer moet ik alles dan doen, 
kom al haast niet aan de vernaaide linten toe ? "

Maar hoe meer ik zie bij diverse blogs,
hoe meer interesse ik kreeg.
En gisteren heb ik het gewoon gedaan,
het mailtje naar Margreet om mij aan te melden.

Ik zie wel hoe het loopt.......

Wil je ook nog meedoen of
 het nu gratis patroon van de vernaaide linten bekijken,
kijk dan op www.needlesatwork.com !

3 opmerkingen:

  1. Succes! Ik kan me goed voorstellen dat je er veel van leert en er veel plezier aan beleeft. We zien de resultaten wel op je blog, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zullen hier en daar nog wel meer knopen doorgehakt worden, bij de één iets eerder dan de ander ;)
    Veel plezier met de cursus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zult er gen spijt van hebben, ik heb er zelf ook 2 weken over nagedacht maar ik ben blij dat ik het heb gedaan. Heerlijk om aan te werken en je kan alles in je eigen tempo, geniet ervan en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen