zaterdag 17 november 2012

Sinterklaas,lekker knus en warm....

Nadat de gordijnen en vloerbedekking uitgezocht waren,
we de offertes binnen hadden en de rekeningen betaald;
wisten we of er nog geld over zou blijven
voor Willem's grote wens.... een houtkachel !
Hij had dubbel geluk...binnen een week
kon de kachel geplaatst worden.
Sinds vorige week vrijdag siert hij de woonkamer.
Er werd hard gestookt want de kachel moest ingebrand worden.
Stijn genoot van de warmte en het schitterende schouwspel.
Of zou hij genieten van wat de kachelboer vertelde.....
("Je krijgt nu vast grotere cadeaus van de Sint nu jullie een schoorsteen hebben")

Vandaag hebben we in onze tijdelijke woonkamer (lees schuur) 
genoten van de intocht van Sinterklaas in Roermond.
 Onder het genot van hun zelfgemaakte marsepeinfiguurtjes
en een broodje kroket.
Als ik eerlijk beken heb ik het meeste gekeken,
na het broodje kroket gingen manlief en dochter weg.
Stijn haakte halverwege af om buiten te gaan schommelen...
tja....ik geniet er nog steeds zo van als toen ik klein was.

Vanavond voor de eerste keer hun schoen gezet !
Enne....ik weet wat zij erin krijgen
(zelf gezien op de tv) !!!

1 opmerking:

  1. Volgens mij zijn de mannen er helemaal blij mee.
    De Sinterklaasintocht heb ik dit jaar helaas gemist. Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen