zaterdag 24 november 2012

Mijn neefje is 1 jaar !


Gisteren werd mijn kleine neefje alweer 1 jaar,
reden voor een zelfgemaakte kaart.
Ergens onder in mijn papierverzameling lag nog deze serie van Jillibean soup;
Alphabet soup.
De envelop versierde ik met dit labeltje.

De binnenkant kreeg een stoere letter.

Gisterenavond wilde ik deze foto's plaatsen maar mijn gratis GB is vol.
Nu blijk ik nog via Picasa ruimte te hebben dus zo gedaan.
Maken jullie je bestanden klein om ruimte te besparen ?

Vandaag ga ik voor het eerst in 13 jaar niet mee
naar de intocht van Sinterklaas,
terwijl dit misschien het laatste jaar is
dat we nog een echte gelovige in huis hebben.
Gisteren vertelde Stijn (DS) dat er al kinderen in de klas zijn
die niet meer in de Sint geloven.
"En jij dan ?" vroeg ik......ik nog wel !
Voor Willem (DH) is het juist speciaal want dit
wordt zijn eerste keer.

De reden is dat ik vandaag naar de scrapmarathon ga
bij Scrap4fun.Lekker mijn achterstand wegwerken
van 10.00 uur tot 22.00 uur.
Binnenkort volgen er dus weer een aantal LO's
om met jullie te delen......

Fijn weekend allemaal !

1 opmerking: