maandag 13 augustus 2012

Tada !

De keuken is klaar !
                                     Nu                                       Een paar weken geleden                                                  
Bijna alle dozen zijn uitgepakt...
als de kinderen weer naar school zijn,sorteer ik de laatste.
Ik ben superblij met mijn vaatwasser,
heb ik iets meer tijd over.
De meningen over mijn sloophoutbehangmuur zijn verdeeld.
Een vriendje van Stijn zei zelfs dat ik die
muur vergeten was te behangen.
Gelukkig is het af te nemen, want iedereen wil
er even aanzitten.
Wij genieten nog even van de vakantie,
terwijl Willem (DH) vandaag weer begonnen is.
Stijn (DS) heeft de laatste week vrij,
Manon(DD) werkt haar laatste weekje
en heeft daarna nog 1 week vakantie.

3 opmerkingen:

  1. Wow, een mooie metamorfose! Echt heel, heel mooi en chique. Ik vind jullie nieuwe keuken super en het behang is geweldig!
    Veel (kook) plezier
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je nieuwe keuken helemaal naar je zin is! Het is een ware metamorfose! Ik wens je heel veel kookplezier in je nieuwe keuken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je prachtige keuken had ik al bekeken, maar zie hier nu geen reactie staan, dus alsnog. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen