vrijdag 31 augustus 2012

Op slag verliefd !

Van de zomer liep ik bij Creativ Company
tegen dit papier aan...
Op slag was ik verliefd op die gekke vogeltjes,
natuurlijk op de rood met witte stippen en de ruitjes.
Er ging een serie papier mee naar huis.

Deze week heb ik heerlijk in de vrije uurtjes
zitten fröbelen aan kaarten.

Vandaag heeft de post de eerste 2 bezorgd
(althans daar ga ik van uit).
De eerste voor Malieke; die vandaag jarig is.
Ze viert het over een paar weekjes,
maar een kaartje krijgen is alvast leuk.

De tweede valt op de deurmat bij Carla;
een vriendin die in deze  periode wel een kaartje verdiend.

 Ik maakte er nog negen
of ze allemaal op mijn blog verschijnen is nog een vraag...

Kom gerust nog eens kijken !
Een fijn weekend allemaal !

2 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuk papier. Je kaartje zijn al net zo mooi! Lekker vrolijke kleuren.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje van mooi papier.
    Gezellig uitje had je met de meiden.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen